Bismillah, Välkommen

Hej, mitt namn är Anna Elizia Lindgren. Jag är snart 18 bast och bor i en liten hor-stad vid namn Nyköping. Jag studerar Industritekniska Programet nu efter att ha kuggat två linjer innan. Jag har gjort mycket fuckedup grejer i flera år nu. Men konverterade för ett tag sen till islam Alhamdulillah. Och det har gjort mig till en helt annan människa med helt andra framtidsdrömmar. 

Det är absolut inte lätt att ändra sitt liv och det är den svåraste prövningen som Gud ger människan. Men här kan ni iallafall få följa mitt liv, mina tankar och tips. Inshallah så kommer jag kunna hålla kvar vid denna sida bättre än vad jag gjort med mina andra bloggar. 

Kommer dock inte visa den för någon. Kanske i framtiden, men nu vill jag helst bara ha någonstans att skriva av mig på.

 

 

Men för att summera så, dethär är min jävligt privata hemsida! Om jag visat den för dig så ska du veta att du betyder väldigt mycket för mig. Var välkommern att läsa men sprid ej! 

 

Puss & Kram








_________________________________________________________________________________
                                                                       I
EDIT: Ett år och fem månader senare!            I
Tjenare, är nu snart 20 år gammal,                I
jag har kommit bort från Nypan och är          I
påväg mot en nystart i mitt liv.                       I
Samma blogg som förut men denhär              I
gången ska jag försöka att inte glömma        I
bort den...                                                       I
                                                                        I
_________________________________________________________________________________I