återfall nr 168978793246

20.08.2014 00:28

Så jävla sjukt hur man förvränger verkligheten. Har snackat om hur "drogfri" jag har varit osv osv. DROGFRI MY ASS. Drar man en lina lite då och då så är man fan heller drogfri. Så eftersom jag aldrig vart drogfri på fucking 4 år så har jag fuckat ur nu senaste tiden. Bättre att göra det än o lura sig själv, ellerhur?! Så har ett bra tag nu knullat mitt huvud. Och nu är det två dagar kvar till skolan och jag har tänkt o reparera den. Once for all. 

Så nu äre bara räkna med o vara PSYKAD och DEPRIMERAD och PARANOID och ÅNGESTLADDAD ett bra tag, tills hjärnan lyckas tillvärka lyckoämnena själv utan drugs. Och när skolan börjar igen så kommer det troligtvis inte vara lätt eftersom att dethär är en jävla horstad och alla snackar som in i helvete. Och så knullad som jag har gått runt med så knullade folk så kommer inte folk kunna hålla sina käftar stängda. Så troligtvis så kommer jag klassas som KNARKARNAS MAMMA och genomgå ett jävla helvete... Ya Rabbi hoppas Gud hjälper mig igenom det. Men det skulle bara vara rättvist om jag mår skit ett bra tag, för en bra tjänare till Gud har jag ju inte vart... :/

Men aja--- fuck all- godnatt----