1 år och 5 månader senare

29.07.2016 00:19

Tjenare. Long tajm no see!

Jag snackade nyss med hajer i luren och hon berättade att hon kollat igenom mina gamla bloggar hela natten, så såklart var jag också tvungen att check it out, och blev faktiskt lite smått sugen på att börja blogga igen.

Även om mitt liv är totalt deprimerande och meningslöst nu.. haha.

 

Sååå what's new? Ska försöka göra en liten sammanfattning!

  • Så jag kom hem från behandligshemmet i Norrland, tidigare än planerat för att inte behöva sluta i skolan. Dock så gick det inte så bra nyktert hemma i skolan, en lärare sa t.o.m att "dom vill ha tillbaka den Anna som jag var innan behandlingen", med andra ord så vill dom inte ha mig där nykter.. men jag förstår dom, jag klarade inte av att hålla humöret och var tvungen att dra ner och streckröka hälften av varje lektion för att inte behöva dra hem. Sen så kunde jag ju inte heller koncentrera mig ett dugg på lektionerna..

Så ja, jag kuggade det också efter typ en månad..

 

  •  Jag fortsatte umgås med mina grabbar, gå på na-möten och så ett tag. Innan jag fick besök av en jävligt kort snubbe från Sthlm, som råkade vara alkoholist (no offence förresten, trevlig snubbe va det!). Så jag tänke väll att jag kunde dricka en kväll utan problem, dock så blev den kvällen till en vecka, en månad, osv, tills jag blev inlagd på psyk för alkoholavtändning... -.-

  • Men iaf, "X-et" försökte komma tillbaka till mig när jag kom hem från Norrland, men lyckligtvis så hade jag börjat öppna ögonen för min absolut bästa kompis. Ögonen öppnades mer och mera och den 17'e mars 2015 så blev vi tillsammans. Praktiskt taget bodde hos honom och hans mami ett bra tag, tillsammans med en annan jävligt bra grabb. Vi blev som en trio och det var skitkul, nykär , jobbig och lycklig och full och såå..

  • Min pojke flyttade en timme ifrån stan senare, efter ett misslyckat försök på behandling.Jag var hos honom ungefär hela tiden och allt började bli kaos. Bråk o shit hela jävla tiden.. min underbara morsa fick komma och hämta mig där alldeles för många gånger... Vid nyår så bestämde jag mig att nyktra till mig då jag själv väntade på en stödlägenhet i en annan liten håla. Flyttade hit och höll mig nykter ungefär 4 månader, dock medans massa bråk och skit och helt utan stöd. Så för ett par månader så tog jag återfall såklart, med alkohol (inte annat). Blev skickad till ett underbart behandlingshem i 2½ vecka och därifrån kom jag nyss hem till min lägenhet här i ingenstans.

 

Så ja, det är väll det som har hänt i mitt liv ungefär! Får se om jag kommer igång med bloggen igen eller fortsätter lata mig.. hehe

Men nu är klockan antagligen runt 2 och personalen kommer med blåsprov imorgon bitti så det är dags för Forest och mig att lägga oss! G'night folks!

 

 

__________________________________________________________________________________

btw..

Måste även säga r.i.p för de som dött senaste tiden... må vi mötas i paradiset någon dag InShaaAllah

& Tedde, Viktor, Abdi...