Det är hårt att vara hård - bruush

08.12.2014 18:19

Shoshosho. Hur är läget? 

Jo för mig är det rätt okej. Lite upp o lite ner. Snackade nyss me en gammal kkompis så det gjorde mitt humör lite smått glatt. heh. Aoo... de skönt att komma bort från "the civilasation" lite, slippa allt drama o bullshit o shit. Btw, Nyköping, så nej, jag anmälde inte mig själv t soc. Om jag inte har balls till o anmäla folk jag känner (farsan) så har jag väll fan heller balls o anmäla mig sj...  Men ao, läkaren sa att jag lider av mycket inre stress som är svår att märka av själv, och menade att det är därför jag har synrubbningar, käkspänningar och svårt att sova. Men jag vet ju att knark spelar lite roll där också. Hehe.

Imorgon ska jag träffa drogterapeft, psykolog o bildlärare tyep. Så de soooft haha. Första gången att träffa drogterapeften och säker påbörja 12-stegs programmet. Det blir nog rätt soft... Hörde att drogkvinnan va gammal tjackis så de gör de ju lite mer soft hihihi.

Måste ba säga att jag saknar lite folk! 

Jimmey, Jossan, Peter, BMW, och min Tuzzi... and thats it. Resten bör dra sig i kragen och visa att de inte är de falska fittorna de blivit... 

looove <3