död

16.08.2016 00:22

Tjäääenare.

Är trött nu. Har vart jävligt duktig idag måste jag säga! Har gymmat, gått jävligt långa promenader med bubben, städat osv. Skiiiiitduktig fan!

Så whats new? Har en ny granne, verkar trevlig, ska nog hälsa nån dag, han verkar fett ensam, och det suger att va ensam i denna håla, så ye.

J o jag har snackat lite. Alling var ju så bra o shit med uppbråttet, det kändes på riktigt lixom. Men aa han ringde efter, han bad min vänn att inte komma o hälsa på mig, o har skrivit t mig o han har bara förvirrat allt. Så jag sa till honom att imrn ska jag ha ett svar, ja elr nej bara. Skulle vi kunna va tsm igen så måste det vara på mina vilkor typ. Och dom är:

  • Att prioritera MIG, över droger, krimshit, vänner, typ det mesta... men inte på psykobrud sätt utan bara nån gång lixom, typ kolla med mig om det är ok om han drar på krogen med sina grabbar osv. Inte göra sånt bakom min rygg... lixom prioritera FÖRHÅLLANDET.
  • Att sluta kicka, asso vara nykter ett tag o se om han kan lösa sina psykiska besvär på nått annat (icke-medicin-skt sätt), skulle det inte gå o marijuaaana är det enda som hjälper, fine. Men då vet jag ju att han valt mig och förhållandet före rökat nån gång iaf och mitt hat mot hans kickade hade förhoppningsvis försvunnit.
  • Dra t läkaren o kolla upp hans jävla problem, har bett honom länge nu. Vill ju inte att plötsligt ba få besked om att han har cancer elr nåt.
  • Respektera mig... på alla olika normala sätt. Respekt.
  • Anstränga sig lite för o umgås med mig, och att jag ska må bra. Och för att förhållandet inte ska krasha igen..

Ja, detdär var nog för intimt för 20-50 läsare så lär inte plublicera dethär. Heh. och jag vet att allt detdär är sånt jag inte ens ska behöva säga elr skriva elr ens tänka. Det borde finnas automatiskt. Men det gör inte det fan och det ÄR ett STORT jävla PROBLEM. Så ja, även om han säger ja imrn så vetejfan om det ändrar nåt egentligen, kan inte lita på att hans ja inte är ett "ja, men du har ingen aning om hur mycket jag kan göra bakom din rygg, ja". Men vi får se, hur som så måste jag se en förändring INNAN jag kan acceptera nåt elr lita på att han menar det.

W'll see, ska inte sitta o tänka på det för mycket. Inte nyttigt lixom.

Men nuu ska jag o Papi och Forest sova. G'night mina 20-50 läsare :*