Ehh yeeeah

02.11.2014 15:27

Idag vaknade jag Beng. Totally serious.. Har för mig att jag hade värsta planerna att käka på donken och att jag käkade benzo igår. Sick right? Tror att e-na jag åt för nåra dagar sen har satt sina spår. Jag tog OD på syra och sneade för ett år sen och sen dess har jag knappt ens kunnat kicka, och absolut inte kunnat trippa. Så ectasy brukar vara rätt okej eftersom jag senaste tiden bara fått små hallusar men endå varit "grounded", men denna gång så trippaaaade jag på e-na fastän jag endast tog 2. Trippade rakt in i min förra snedtripp... Men jag var mer beredd denna gång så jag försökte blunda mig igenom det... Men det har satt sina spår. Och jag hoppas verkligen att de försvinner snart. Och jag tror att de kan va dags o sluta leka med djävulen. Jag har fått 2 chanser nu, två äckliga snedtrippar och tredje gången gillt va? Jag vill inte gå igenom det en tredje gång så det är nog dags att sakta ner. Behandlingshem eller nått vetejfan hur men det är dags... Vill inte bli som domhär pundarna som förlorat sin själ, hjärna och kontroll över vissa kroppsdelar. Jag vill vara en normal tjej. Vist jag älskat droger. Vist jag mår skit psykiskt nykter. Vist jag lider av ångest, depression, add o typ paranoia när jag är nykter men screw it. De kan inte skada mig så mycket som mina älskade drugs kan. 

Im moreeee high when im solverrrr. Soo fuuucked upp maaaaate!!