en söndag kl 4

14.08.2016 15:50

Sho, klockan är snart 4 och det är söndag tror jag. Sitter här i lägenheten o lyssnar på musik. Har stäädat och diiskat och sååå. Och snart måste väll bubben ut på ännu en promenad.. heh.

Blev sjuk helt plötsligt igår o va tvungen o dra o spy. Hade feber tills jag somnade o så. Det var skitläskigt.. så vem var de jag ringde då? Jo J såklart -.- . Men ska jag kunna komma över honom så måste jag ta bort honom helt typ o låta allt verka som att han skulle vara död. Men han hade hört av sig o vi smsade lite igår o bråkade o shit, så dendär synen att han skulle vara död förstördes lite. Så jag vetejfan. Vill ringa honom och be honom komma hit o gosa, haha. Men jag måste vara starkare än så.. men det är svårt. Jag älskar ju snubben.

O juste BTW. Kollade runt lite på bloggen och så och såg att jag hade 20-50 läsare varje dag?? Hur går det till haha? Jag har hållt denhär bloggen privat och aldrig lagt ut den någonstans eller nåt alls. Visat nåt speciellt inlägg för 2 kompisar och J men inget mera än så?

Så jag lägger upp en enkät ovanför så snälla svara, det är lite spännande !

video-1471183417.mp4 (413758)

Okej byee!