Fimpa känslor.

09.05.2014 20:41

Hej! Jag mår faktist bra nu. Sånnadär sköna rysningar i hjärtat, kanske för musiken i bakgrunden eller för att jag har kommit så nära någon jag har saknat sååå länge!

Honom hade jag inte förlorat till en hora iaf. Om han ljög om det så har horan förlorat honom till mig. Haha. Jag hade glömt hur underbar han är som person. Om jag skulle ha honom så skulle jag aldrig vara ledsen. Han är verkligen den bästa människa jag någonsin känt, och jag förstår inte hur andra tjejer kunnat dissa honom. 

Okej, jag snackar som om vi vore tillsammans. Så är det inte. Vi träffas bara lite då och då. Jag har INTE känslor för honom TROR jag. Alltså man glömmer aldrig sin första kärlek, och det kommer alltid finnas någonting kvar i hjärtat. Men riktiga KÄNSLOR för honom tror jag inte att jag har. Och om jag får reda på att jag får det så kommer jag sätta en kula i min panna. Det sista jag behöver nu är att älska någon som inte älskar mig tillbaka. Men jag sätter allt i Allahs händer. Vill han att jag ska få känslor för snubben så är det nog av en bra anledning.

Men med honom är det just nu bara 6, vilket är perfekt. Jag får min närhet, och någon att skeda med på nätterna. Känner mig inte lika ensam i denhär horvärlden då.

Mitt ex ringde mig förresten. Han ville att jag skulle komma till honom, sa att han hade tänkt o ville prata med mig och få mig tillbaka. JAG VILL INTE. Fast jag vill... Det var ju därför jag ville hitta "kärleken" innan Ex'et springer tillbaka till mig. Men det har jag misslyckas med och jag kommer ha riktigt svårt att inte ta honom tillbaka. 

 

Ojojoj. Jag har hamnat i ett problem igen, visst?! Oh God, please make it easy for me!