Fuck you mr psyko

02.08.2016 00:20

Tja! Titta, jag har inte glömt bort bloggen än!

Har inte haft internet på några dar eftersom att soc satt över pengar en vecka försent... och gett mig 700 kronor avdrag på det... det suger o blir en tajt månad, men life goes on.

Så vad har hänt då? Jo, jag kommer officiellt aldrig åka hem till igen. Jag åkte dit i fredags, bröt min nykterhet, hamnade i en fett dålig (och för igenkänd) situation med honom och vid 10 så var jag påväg mot busshållplatsen för att ta bussen hem igen. Mådde skit, men han lyckades komma precis samtidigt som bussen och jag är inte speciellt självständig och det var en söt ansträngnig från hans sida så jag sket i bussen och åkte hem dan efter. Men nej, inte igen. Ska man träffa sitt ex efter han har gjort valet att göra slut med dig så är väll det minsta han kan göra att uppskatta att man är där? Och anstränga sig för att det ska vara värt för mig att träffa honom? Ge mig något att sakna? Men nä.. inte denna snubbe.

Så kom hem hit igår och gjorde inte ett skit på hela dagen. Vaknade idag med sug på att dra till gymmet, kolladde mitt bankkort och pengarna hade kommit in! Dock hade jag fått alldeles för liten summa och på ett spcbidrag så är 700 kr minde jävligt mycket... Så gjorde uträckning på allt som måste köpas och räkande ut stt jag endast lär ha 800 kr kvar till mat på hela månaden. DET kan man kalla ångest...

Men jag ringe personalen och dom hämtade upp mig för att åka och handla klösställning till katten eftersom att det var den största prioriteringen. Vi åkte runt som fan vid ingelsta och jag kom hem med klösställning, en mixer, lite skit till katten och mat. Jag blev överlycklig när jag såg att Forest (katten) faktskt tyckte om ställningen! Skitkul ju, nu kanske han äntligen kan lägga ner med att klösa söder alla tapeter!

Senare så drog jag och gymmade iallafall, dock inte så länge som jag hade velat. Fick ett inslag av paranoia på gymmet.

Det är så att för länge sen när jag var nyinflyttad i denhär hålan så stötte jag på en snubbe utanför porten, han hade samma sort boendestöd som jag och vi började prata lite. Senare samma dag så tog vi en promenad och han bjöd mig på en hambugare och så, han var ju ingen människa jag normalt skulle kunna tänka mig att umgås med men såg iaf inget fel på honom, 'alltid trevligt att endå ha någon man skulle kunna ta en cigg med eller nåt om man blir för ensam 'tänkte jag. Men grejen var att han började ringa mig somfan, alltså ringa varannan minut i typ 2 timmar när jag inte svarar. Och det är sjukt jävla irriterande av en människa som man inte ens känner... Sen svarade jag en gång långt efter dendär promenaden och bad honom att sluta ringa sådär, sa också att det inte är ett noralt beteende för nån som inte ens känner mig, och han sa väll nåt i stil med "Fuck you din hora, akta din fitta blablabla" och sedan klickade han. Men sen efter nån vecka så börja han ringa sådär igen, frågade hur jag mår och vad jag gör och jag gav honom samma svar och han sa liknande saker innan han klickade. Sedan fick jag reda på att han hade åkt dit för våltäcksförsök på en tjej här i området. Så det va riktigt jävla psyko. Och han fortsatte ringa efter ett tag och jag blockade nret och bad honom aldrig höra av sig igen, han kalla mig grejer och klickade. och sedan samma visa ännu en gång fast han ringt från dolt. Men när jag kom till J och vi skulle åka o fixa 3,5isar så såg jag honom gå in på spårvagnen. Jag sa det till J och han reagerade som jag hade trott. Så när mrPsyko hoppade av så hoppade även vi av och J hoppade på honom bakifrån, men dendär fking psyko lyckades övertyga oss om att vi hade tagit fel snubbe.. han hade gått ner i vikt, sparat ut skägg elr nåt.. o fan asså, jag är sjukt irriterad över att jag föll för det! Men jag fick ett samtal samma kväll som löd typ 'säg till din pojkvänn att blablabla hans mamma blablabla' och sen klick. Har inte hört nåt efter det men människan är riktigt psykad och tydligen har han ingen heder för tjejer så stöter jag på honom så kan det gå illa för mig faktiskt. Jag är inte speciellt rädd men jag kan ju inte blunda för att jag inte har en jävla chans mot en man utan nåt vapen. Och att beroende på hur arg han är på mig så kan han gå till den gränsen att komma hit... och ye, han vet vart jag bor, och vart jag gymmar..

Så ja, jag hade inte med min knife på gymmet och en snubbe betedde sig lite skumt och bara stack. Så jag var typ ensam där och gymmet är obemannat, solen hade gått ner och fönsterna är stora och man kan se in perfekt utifrån över typ hela gymmet... Så ja, det fuckade min träning lite. Och jag måste fan ta tag i domhär 15 kilorna jag har att gå ner. Men imorgon blir det morgon promenad iaf hoppas jag! Så skönt bara man lyckas ta sig ut!

Men nu är klockan 01.00 så det är dags för in skönhetssömn. Ha de bra bitches, så hörs vi imorgon InShaaAllah! :*