Gatan skriker "DE EN SITUATION!"

12.03.2014 18:19

Tjenare, sitter här och stirrar in i spegeln, Känner knappt igen mig utan smink längre. 

Jag har haft det ganska så skapligt de senaste dagarna, därför jag inte bloggat på ett tag. Jag sköter skolan, solar och tar hand om mig själv mera. Lämnar nästan aldrig huset och spenderar tid med familjen. Fast jag får ångest när jag tänker på min far som jag inte hälsat på på typ en vecka..

Men det är för min framtida man (haha) har bott hos mig så jag tagit bussen hem hit dirr efter skolan. Kickade ut min inneboende idag men väntar fortfarande på att hon ska hämta sin väska. Jag vet att jag borde inte vara glad över det. Känner mig som ett äckel att jag kicka ut någon på gatan. Men jag är iallafall ett fritt äckel som kan börja förbereda ett nytt kapitell i mitt liv som kallas "Mission Jannah". Men jag har iallafall ringt runt och försökt hitta sovplats till henne, och fått napp tror jag. Jag märker att jag faktist har vänner som ställer upp för mig, för att de flesta backa först när jag nämnde hennes namn. Men iallafall har hittat två ställen åt henne och om hon fortfarande ska knulla min mans liv om att hans ska hjälpa henne så kommer jag helt seriöst slå in hennes ansike. Vad är han till henne? Hennes kille? Familj? Bästis? Att när jag kickar ut henne så ska hon springa till honom? Nej det funkar inte så. 

 

Aja nog med det. Enought with aggretion. Jag kommer må bra nu framöver In Shaa Allah (Om Gud vill). Äntligen så kanske allt blir som det borde vara. Men nu måste jag Gå ut och röka. Min mor köpte cigg till mig. Älskar henne. Puss och hej :*