Ensam*hemma*fru*dag

29.07.2016 13:07

H0l4 c0m3st41?

Blir så seg på allt fan. Kom hem för några dagar sen efter att ha vart borta i lite över 2 veckor, hittade möggligt kaffe i kaffebryggaren, möggliga potatisar i ett skåp som lukar fittmycket i hela lägenheten, och gammal frukt i kylskåpet.. också hittade jag ett jävla ääckligt djur under diskbänken och möjligtvis nåt som ser ut som mus-skitar... Så det är ju helt underbart att komma hem!

Har ju såklart slängt allt möggligt äckligt skit och torkat av grejer och så men lukten försvinner intee! Och det skumma under diskbänken måste jag också fixa men jag klarar inte av att gå nära det.. har sjuk fobi för äckeldjur.. I need a man out here! Kommer nog aldrig bo ensam igen efter dethär...

Men iaf så ligger jag nu här i min egna soffan, i min egna 4a med min alldeles egna katt och försöker fördriva tiden lite. Jag har tvättstugan idag och massa städning att göra i lägenheten.. men jag orkar inte riktigt.. Man blir sjukt jävla lat av att sitta helt ensam i en lägenhet dag in och dag ut, man blir lat samtidigt som man blir överdrivet stressad utav minsta lilla, fast det kanske bara är jag som blir så? Knas äre iaf.. och att saker blir lite äckliga o sånt när man kommit hem gör saken ju inte bättre precis...

Men har iaf beställt grejer! Har inte fått mina socpengar än men märkte att jag faktiskt kunde beställa hem smink och betala om ett par månader från en sida, även fast jag har skulder! Så klart man gör så!

Rekomenderar verkligen! Lätt vart. en möjlig skuld! :o

 

Men nu grabbar o flickur så ska jag avsluta mitt skrivande och kanske börja göra nåt nyttigt för en gångs skull! Ha't bra ! P & L