kukliv-kuksoc-bajs

26.10.2016 01:03

Yo long time no see.

Hatar mitt liv just nu. 'Min' snubbe håller sig borta från mig och övernattar hos tjejer osv.

Och socialen vill skicka mig hem till min hemstad. Hade styrelsemöte idag och det gick sådääär. Jag hoppas ju på att få stanna kvar i min lägenhet och chansen på nykterhet men min soc kom helt random och säger till mig att dom ska skicka hem mig. Utan några belägg eller förvarningar elr nåt. Så ye. Stack hem till familjen med katten för jag orkade inte bo ensam med all denna ångest.

Dock så har inte ångesten försvunnit men alkoholen hjälper rätt okej.

 

Så ye.. thats whatzup- mitt liv är på botten. Samma som mitt mående.

 

Fick mina cash idag though. Så köpte en whisky flaska (för att testa mig själv mest), och kött så jag kunde bjuda J och farsan på finmiddag (eftersom jag levt på dom några veckor nu).

 

Så thats it. Pallar inte blogga. Knulla allt och alla. Knulla er. Jag vill bråka. Vänta bara-