tajmforbed

30.07.2016 00:33

 

 

Tjenare,

Sitter har i soffan och borde gå och lägga mig... men jag har alldeles för mycket tankar i huvudet och börjar fan bli hungrig.. :/  Men imorgon kommer personalen vid 12 och ska antagligen få skjuts till Norrköping då. Träffa min snubbe/ex?/bajs kanske. Men jag är inte säker på att jag borde göra det, för jag orkar verkligen inte med bråk! Speciellt inte när jag är en timme hemifrån och halvt bestämd på att hålla mig nykter...

Jag o grabben har ju gjort slut men han är min bästa vänn, så jag vill ju fortfarande träffa honom o vise versa. Men eftersom att det var hans val att efter allt jag gjort kasta bort mig så har jag sjukt mycket hat riktat mot honom, och minsta lilla grej kan göra så att det hatet forsar över mig och allt blir bara pannkaka.

Så jag vet inte.. men att sitta ensam här hela helgen är riktigt segt också... så vad har jag för val? Antingen chansar jag på att han kommer beter sig så bra som han bara kan, eller så stannar jag hemma. Det lutar åt Norrköping även om det antgligen inte är det smartaste...

Men aja, ska äta en torr macka med smör innan jag lägger mig så får vi se om jag kommer ihåg att skriva imrn. Ha't bra folks!