Thug

28.06.2014 13:21

As salamu alaikum- Shoo!

Va händer?? Själv har mitt liv gått lite ganska för mycket upp och ner. Var inne på sjukhuset i förrgår och committed a big sin, men det är inte bra att avslöja sina synder. Så ni får inte veta vad det var. Men jag mår iallafall ganska okej nu. Allt löser sig Inshallah. 

Och ja.. det är ramadan imorgon. Min första ramadan. För det som inte vet så är ramadan månaden då man fastar. Men efter sjukhuset så får jag inte fasta på 2-3 veckor. Och då är ramadan snart slut... Knas, men jag får ta igen den efteråt. Ska kanske med en kompis till Turkiet i Juli så då kan jag ju åka med också. Men det är en sådan kompis som inte är bra på att planera så Turkiet är inget som jag planerar in. Men kanske vi åker. Och det skulle bli så skönt!!

Och någon som har nååååååått? Behöver få mina tankar på andra håll lixom. Vill inte att folk ska tro att jag börjar torska på skit igen... Behöver bara for the moment.

Jag och min underbaraste syster. Love <3

 

R.I.P Yousef, förlåt för allt dethär. Jag önskar att det fanns något annat sätt. Men jag har iaf gjort allt jag kunnat för att lindra min synd. Om det är möjligt så önskar jag dig Jannah. I will alwais remember you...