What do u know about pac's life?!

07.04.2014 20:02

Hej de va länge sen ha? Jag sitter här i soffan som vanligt. 

Är helt och fullt singel nu btw. Men den som rör HONOM kommer jag endå knulla upp och ner. Men det är inget mellan oss längre... Man vet att allt går överstyr när han du älskars "flickvänn" skriver till dig, och vad hon skrev ska jag inte skriva ut här. Men jag är iallafall klar och på jakt efter någon som kan ge mig allt jag förtjänar. Jag är 17 men inte som andra 17åringar, om jag ska vara med någon så ska det vara någon jag skulle kunna gifta mig med, flytta ihop med osv. Jag är DONE med dethär "Vill du bli tsm med mig?", sen efter en vecka är det slut. Jag har växt upp från det. Det kommer ta tid att hitta någon men det är inte omöjligt, bara jag lyckas hålla mig lycklig tills han kommer in i mitt liv! :)

Vist jag är sårad. Som fan. Men jag bad till Gud samma dag att "ex" skulle ringa mig för att jag sakna han och älskar han osv. Men istället så addar hans "tjej" mig på fb och berättar till mig sanningen om han. Allahu Akbar. Gud har försökt visa mig flera gånger hur han egentligen behandlat mig, men jag har ignorerat, förlåtit och gått vidare. Men denhär gången ska jag lyssna på Gud och jag vet att Han bara vill mitt bästa. Alhamdullilah!

Men iaf livet flyter på, skolan sköter jag och familjen träffar jag. Jag hoppas bara att jag kan hålla mig lycklig för om jag skulle bli deppig nu när jg inte ens har mitt "ex" kvar så vetejfan vart jag skulle ta vägen. Men Inshallah de kommer inte hända!