Yeop..

26.04.2014 19:38

Har inte skrivit på ett tag, fast jag skulle behövt det. Har inte varit så ledsen senaste tiden men allt är svårt. Fast jag är singel. En tjej han håller på med skrev ju till mig och tänkte skriva ut vad hos sa så jag kommer ihåg det när han försöker komma tillbaka till mig; 

Vi träffades ganska mycket i januari o sen har ja vart i Thailand i 2 månader, kom hem i tisdags, gnäller ringde mig typ varje dag när ja va borta o vill att ja ska flytta till han, han ville hämta mig nu i helgen. Ja va ute igår o fick höra då att ni typ va ihop igen.

Ja jag blev ju sjukt lycklig och ringde han direkt och berättade nyheten, att han nu är singel! Och får knulla vilken jävla hora han vill! Jag belv faktist inte ledsen, utan mer besviken. Eftersom jag redan förväntade mig det så kunde jag inte reagerat annorlunda. Så ja, jag har mått rätt okej. Ingen att prata med eller gosa med och det är väldigt ensamt och tomt inuti, men jag mår iallafall inte dåligt. Förutom kanske lite nu, när jag tänkt igenom allt som hänt osv...

Och jag tar upp domhär tankarna pga att jag tror jag nyss miste en annan viktig kille till en hora idag...

 

 

Aja orkar inte deppinlägg så Ha de bra! Må allah bless you all!