Yesterday.

12.01.2014 17:29

Igår tror jag att jag var glad iallafall. Var i Södertälje med Eve och fyra grabbar. En av dom var ögongodis och jag älskar godis. Sen såklart så hade tjejen tråkigt så vi åkte hem tidigare. En sista puss i Gnesta sen var det bara jag och Eve. Vi väntade i två timmar på nästa buss till Nyköping. Fuck SL. Det stog fel på deras onlinesida. 

Senare på kvällen så kom min bebo hit. Efter ett tag så klampade det in två alcoholister till i rummet. Satt med dom ett tag innan vi delade upp oss på två rum. En av "alcoholisterna" gjorde min natt, om man ens ordet alcoholist räcker till som han var igår. Haha. 

Imorse vaknade jag upp brevid vackraste människan jag känt. Men, min mobil låg brevid mig och någon hade glömt att logga ut. Och jag är nyfiken. Jag hade svärt för mig själv att om någort sådant skulle hända så skulle jag inte snoka. Men, aa, jag är nyfiken. 

Och nu är jag typ sårad. Eller något. 

 

Jag orkar inte med barnlekar, känslor och mitt fortfarande dunkande hjärta. Men den enda jag kan prata om med det är Gud. Men jag tvivlar på att Han hör mig. 

Det är nog bara så att jag tror att något är bra för mig men jag kanske är blind. Gud vet bäst, vill Han mig något så vill han mig det bästa. Men det jag kanske inte vill tro är bäst.